NØSD NordØstsalling Skoler og Dagtilbud

NØSD Fursund Skole

Velkommen til Fursund skole

Vi er en afdeling af NØSD, der har fantastiske rammer til at lære og være i. Vi er tæt på naturen, hvilket vi udnytter i udeskole. Indskolingen på Fursund skole er i udeskole en dag i ugen. I udeskolen arbejdes der for, at eleverne gør sig praktiske erfaringer med klasserummets undervisning.

Fursund skole har en rigtig god lokal forankring - det er ”Vores skole” og vi arbejder alle sammen om at give børnene i vores lokalområde, det bedste skoletilbud, så de kan udvikle sig til de bedste udgaver af sig selv.

Som personale ved Fursund skole har vi herunder forsøgt at gøre synligt for alle, hvad der vægtes rigtig højt her på ”Vores skole”.

Har I spørgsmål, kan I altid kontakte os på 99156400 eller direkte til afdelingsleder Hanne Brandt Christensen 20835796

Fursund Skole